JO(sefien) & PIE(ter) op reis, jipla!

Advanced we are

Even kort vermelden dat we ons vanaf nu officieel advanced mogen noemen, we hebben onze vijf advanced dives afgewerkt en de nodige skills in onze rugzak.

We eindigen onze opleiding met een nightdive. Speciaal, in het donker komt een nieuwe wereld tot leven onder water. Met onze lichtbundel geraken we een goeie vijf meter ver. We laten ons leiden door het rustgevende, toch angstaanjagende van de loerende donker oneindigheid. De poliepen gaan open, meeste vissen verschuilen zich in een gat van het koraal, de nachtdieren beginnen aan hun dag/nacht. We zien onszelf omhult door Avatar-bioluminescence, fluorescerende vissen verschuilenzichvoor ons licht. Krabben die zich bedekken met camouflage- zeewier, wachten om toe te slaan, maimai, we hebben nog lang niet alles gezien.

Het zal wellicht nog een tijdje duren voor we terug in een duikerspak rondlopen, groeten de zee en begeven ons terug op land, waar alles terug goed doorweegt.

Tot gauw,

Pieter en josefien

yalla

all rightie!!!!
chapeau duikerkes! echt!
what's next? en vooral, waar zitten jullie in februari?
hééél veel kans dat wij dan ook somewhere in Asia rondhangen, maar nog niet geboekt, we zitten nog in het 'ikkanniekiezen'; Indonesia? of Laos? of Birma? of toch Indonesia? of nog iet anders? ;)
any advice?

skeetjes, enjoy big time!
xxx

Pieter

Hmmm,ik gok ergens in Indonesië, Sulawesi of lombok... Ergens in die streek....laat maar iets weten!!!!kisss

Stijn

hello chubby !

shit man.. ziet er daar zalig uit !
Enjoy living 'the good life' ...

greetz,
s